Vítejte na stránkách ortopedické ambulance Louny
NOVINKY

Vítám Vás na stránkách Ortopedické ambulance v Lounech. Pracuji zde od roku 2004 nejdříve jako zaměstnanec MUDr. Jana Novotného a od dubna 2007 samostatně. V ambulanci vyšetřuji a ošetřuji jak malé děti, včetně pravidelných kontrol dětských kyčlí, tak dospělé pacienty s bolestmi pohybového aparátu - šlach, svalů, kloubů a kostí.

Akutní úrazy řeší chirurgické ambulance v Lounech, pokud se samozřejmě nejedná o úrazy operovaných končetin - nejčastěji umělých kloubů, nebo kloubů po sešití či náhradě vazů. V rámci kapacitních možností ambulance jsem zřídkavě a nepravidelně schopen ošetřit i akutní úrazy.

Rozsah problémů řešených v ambulanci a ortopedickém oddělení v Litoměřicích je široký: od vrozených deformit nohou dětí, přes ploché nohy a vadné postavení páteře u dětí, dále úponové a růstové bolesti dospívajících, až po artrózu různých kloubů na těle - nejčastěji kolen, kyčlí a ramen u starší populace.

Z operačních zákroků provádím v Litoměřicích arthroskopie kolen a ramen, ve spolupráci s kolegy pak arthroskopie hlezna, sešití šlach ramene a náhradu předního zkříženého vazu v koleni. Dále pak náhrady kolenního kloubu, kyčle a drobných kloubků na rukou. Náhrady ramene a hlezna provádí prim. MUDr. Procházka. Dále na horní končetině dělám operaci úponů lokte, uvolnění loketního nervu a dlaňového nervu - Karpální tunel, dále artrózu sedlového kloubu palce ruky (rizarthrosa), lupavých prstů, nebo bolestivých šlach (Morbus de Quervain) a pak tvrdých uzlů ve dlani někdy i s ohnutím prstů do dlaně - Dupuytrenova nemoc. Na dolní končetině kromě náhrad kloubů - kolene a kyčle a arthroskopie kolene provádím korekci deformit palce nebo prstů nohy a příčně ploché nohy. Odstraňuji výrůstky nebo nadpočetné kůstky v oblasti hlezna či operaci bolestivého úponu vazu pod čéškou (Morbus Osgood-Schlatter). Odstraňuji různé bouličky a boule naplněné tekutinou (burzy a ganlgia) nebo tužší (lipomy a fibromy) v podkoží, až výrůstky na kosti (exostózy). Operace probíhají v Litoměřické nemocnici kde pracuji v Úterý a v Pátek.

Prosím na vyšetření se vždy objednejte. I v případě akutního problému u dlouhodobých klientů prosím vždy nejdříve zavolejte a pokusím se vás ošetřit v co nejkratší době.

1. 1. 2018
Pozor, změna ordinačních hodin!
o nás|kontakt|nemocniční péče|odkazy